Sunday, May 18, 2008

Restoran Canopy

Dalam perjalanan anda dari Kuala Terengganu ke Kuala Berang atau ke Kuantan singgahlah menjamu selera di Restoran Canopy milik Mat Misai. Kami menyediakan berbagai jenis makanan yang menyelerakan dengan harga yang sangat berpatutan.

Sebab itu saya mengunakan konsep canopy kerana menyediakan makanan yang murah tetapi berkualiti. Mengapa tidak saya tak perlu bayar sewa kedai jadi saya tak perlu jual mahal. Lagi pun semua makanan Che Mah (Isteri) saya masak sendiri. Macam khemah kenduri kahwin aje!. singgahlah menjamu selera. Kalau orang kurang upaya atau yang istimewa tu saya beri makan free aje. Maklumlah nak sedekah juga rezeki Allah S.W.T.

Parking tak ada masalah, tempat memang luas. Tempatnya memang senang dicari ia itu diantara Institut Latihan Bomba dan Balai Polis Wakaf Tapai. Depan Balai Penghulu

Selamat Datang Semua.

No comments: