Sunday, May 18, 2008

Pengenalan blog Mat Misai



Selamat datang ke blog

MAT MISAI


  • Saya memulakan laman blog ini untuk menyuarakan pandangan masyarakat kampung berhubung dengan isu-isu politik dan ekonomi. Pandangan yang diutarakan dalam laman blog ini adalah pandangan peribadi saya dan pandangan masyarakat kampung dibawah pimpinan saya.

  • Isu-isu politik yang saya bicarakan dalam blog ini adalah cetusan rasa diperingkat grass root menyentuh soal kepimpinan demi menjaga survival bangsa agama dan negara.

  • Manakala isu ekonomi yang akan saya bicarakan dalam blog ini adalah untuk membela nasib masyarakat kampung khususnya gulungan miskin untuk sama-sama terlibat dalam industri asas tani ia itu projek ternakan lintah dan cacing tanah.
    Perjuangan ikhlas untuk memartabatkan bangsa agar cemerlang gemilang dan terbilang.
    Terima kasih.


No comments: